سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت تحصیلی چیست؟

مهاجرت تحصیلی چیست؟
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت از طریق تحصیل چگونه است؟

مهاجرت به کشورهای دیگر با روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود، مانند مهاجرت شغلی، مهاجرت تحصیلی و یا سرمایه گذاری در کشور مقصد و غیره.

متقاضیان می‌ توانند با تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی یا کمتر از دانشگاه برای متقاضیان زیر 18 سال و با دریافت ویزای تحصیلی و یا با یافتن شغل مناسب در کشور مقصد و با دریافت ویزای کاری در کشور مقصد اجازه‌ اقامت و کار یا تحصیل داشته باشند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت تحصیلی می‌ تواند یکی از روش‌ های مناسب مهاجرت برای متقاضیان و استفاده از مزایای اقامت در کشور مقصد باشد. امروزه بسیاری از افراد برای اخذ مدارک تحصیلی معتبر و بین‌ المللی و به دست آوردن موقعیت شغلی مناسب پس از پایان تحصیلات، به کشورهای توسعه یافته که از سیستم آموزشی پیشرفته و کیفیت بالای آموزشی برخوردار هستند مهاجرت می کنند تا با داشتن مدرک تحصیلی معتبر، آینده‌ شغلی خود را تضمین نمایند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای تحصیلی برای مهاجرت

برای اینکه مهاجران تحصیلی بتوانند در کشور مقصد برای ادامه‌ تحصیل اقامت داشته باشند، باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایند. ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی یک ویزای غیر مهاجرتی است. دارنده‌ی ویزای تحصیلی می‌تواند برای ادامه‌ تحصیل در یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی برای مدت معینی در کشور مقصد اقامت کند و به ادامه‌ تحصیل بپردازد.

متقاضی مهاجرت تحصیلی برای اخذ ویزای دانشجویی باید مدارک مورد نیاز را به سفارت کشور مقصد ارائه نماید که ممکن است این مدارک با توجه به قوانین مهاجرت کشورهای مختلف نیز متفاوت باشد.

شرایط مهاجرت تحصیلی به مالزی برای ایرانیان

مدارک اخذ ویزای تحصیلی

مدارک اخذ ویزای تحصیلی عبارتند از:

* پذیرش تحصیلی: برای درخواست ویزای تحصیلی، متقاضی باید از یکی از دانشگاه‌ ها یا موسسات آموزشی کشور مقصد پذیرش تحصیلی دریافت نماید.

* اثبات تمکن مالی: متقاضی مهاجرت تحصیلی با ارائه مدارک لازم باید اثبات نماید که از توانایی مالی برای پرداخت شهریه دانشگاه و اقامت در کشور مقصد برخوردار است.

* مدرک زبان معتبر: متقاضی باید دارای مدرک معتبر زبان (تافل یا آزمون آیلتس) با نمره قابل قبول باشد.

* مدارک شناسایی: مدارک شناسایی متقاضی مانند شناسنامه، کارت ملی به همراه ترجمه‌ی آنها

* پاسپورت معتبر

گپ تحصیلی: میان فارغ ‌التحصیلی و درخواست پذیرش متقاضی گپ زیادی وجود نداشته باشد.

* رزومه‌ی معتبر، سوابق کاری و بیمه در صورت وجود

* مدارک تحصیلی و ریز نمرات

* مدارک سوء پیشینه

* ارائه توصیه‌ نامه تحصیلی

اهمیت آزمون یوس ترکیه برای اپلای تحصیلی

مدت اعتبار ویزای دانشجویی چقدر است؟

ویزای دانشجویی یک ویزای کوتاه مدت است و مدت اعتبار آن ممکن است سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله باشد و با توجه به مدت زمان باقیمانده از دوره‌ تحصیلی دانشجو تمدید می‌‌شود.

بهتره برای موفقیت در مهاجرت تحصیلی به اروپا با کارشناسان با تجربه در خصوص مهاجرت و امور بین‌ الملل مشورت کنید، از این رو شکرت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می‌ کند.

مهاجرت تحصیلی دانش آموزان

متقاضیان مهاجرت تحصیلی می‌توانند از سن 4 تا 18 سالگی برای تحصیل در مقاطع پیش دبستان، دبستان و دبیرستان اقدام به اپلای تحصیلی نمایند و یکی از والدین کودک می تواند به عنوان همراه، ویزا دریافت نماید اما برای والد دیگر ویزای همراه صادر نخواهد شد و والد دیگر می‌تواند با دریافت ویزاهای دیگر مانند ویزای کاری به همراه فرزند خود در کشور مقصد اقامت داشته باشد، در غیر این صورت اجازه‌ ی اقامت در کشور مقصد را نخواهد داشت.

ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی که سن آنها زیر 18 سال است و قصد تحصیل در یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند، الزامی نمی‌ باشد.

چنانچه والدین متقاضی مهاجرت تحصیلی که زیر 18 سال سن دارد، اقامت کشور مقصد را نداشته باشد، نمی‌ تواند در مدارس دولتی و مراکز آموزشی کشور مقصد به صورت رایگان تحصیل کند و برای تحصیل در مدارس کشور مقصد باید شهریه‌ آن را بپردازد؛ اما چنانچه والدین کودک اقامت کشور مقصد را داشته باشند، فرزند آنها می‌ تواند در مدارس دولتی به صورت رایگان تحصیل کند.

سن مهاجرت تحصیلی در مقطع دبستان 6 تا 8 سال و برای مقطع دبیرستان 14 تا 18 سال است؛ اما برای اطلاع از سن تحصیل در مقاطع مختلف بهتر است از قوانین کشور مقصد در این خصوص اطلاعات دقیق به دست آورید.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی